Colabora na autogestom!

Triodos Bank: ES06-1491-0001-2120-2936-2023

Titular: Associaçom Cultural OPAíí!! [Ondas Para Ativaçom da Informaçom Independente]

Escoita! Rádio FilispiM Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player TuneIn QuickTime VLC



19 fevereiro, 2015

Demandam a retirada do Plano de Conservaçom da Frouxeira




A Asociaçom EcoPacifista Verdegaia, posicionou-se contra a aprobaçom do Plano de Conservaçom da Frouxeira e demandou a sua retirada ao perceber que obedece a interesse particulares e partidistas.

Verdegaia denuncia que com a aprobaçom deste plano, nom se garante a conservaçom dos habitats naturais nem das espécies silvestres deste espaço natural "protegido".

Verdegaia afirma que com este plano só se tenta disponher de segurança jurídicapara seguir controlando de forma artificial o regime hidrolóxico da lagoa da Frouxeira e demanda a expropriaçom e supressom das edificaçons e do paseio marítimo que usurparom a zona de anegamento natural do humidal de Valdovinho.

Verdegaia percebe que a lagoa da Frouxeira deve evoluir e autorregularse de forma natural, prescindindo de qualquer tipo de intervençom humana.

Por outra parte, entre as muitas eivas que apresenta o plano de conservaçom, destacam que das 28 espécies exóticas invasoras detectadas, só se pretendem erradicar 5; o que lhes parece uma falta de responsabilidade absoluta, tendo em conta que a irrupçom de espécies forâneas nos ecosistemas autóctones som a segunda causa de extinçom das espécies associadas aos mesmos, depois da destruiçom directa dos seus habitats naturais.

Informou CHOLO para os informativos locais de Rádio FilispiM

Nenhum comentário:

Related Posts with Thumbnails