Colabora na autogestom!

Triodos Bank: ES06-1491-0001-2120-2936-2023

Titular: Associaçom Cultural OPAíí!! [Ondas Para Ativaçom da Informaçom Independente]

22 novembro, 2009

Divertimento - Serie: arquivo sonoro/históricos: textos (2)

Estou sentado na beira dun río azulh, sen zapatos.
Os meus pés son acariñados pola corrente e fáime cóxegas.
Vexo salmóns, troitas e sinto como pasan entre as miñas pernas a toda velocidade, coma xogando entre os meus pés descalzos.
Miro cara adiante e unha fermosa carballeira é difuminada por unha fonda néboa.
Creo ter visto animaliños correteando.
Algúns pasan moi perto de min.
Paran ao chegar.
Ao pouco disimulan, como si nada.
Collen algunha bellota, algún outro froito do verde chao e voltan a toda velocidade cara ao frondoso bosque.
Ule ben, a verde.
No meu narís pousa unha bolboreta azulh.
Fáime cóxegas.
Penso que vou esbirrar.
Mais, antes de que poida despréndese, fica leve a altura da miña faciana, sorrime a váise despacio voando lenta.
Desaparece, desprendida.

Estou sentado na beira dun río azulh, sen zapatos.
A min dame igual, porque me gosta...

Extracto de Sono azulh.
Pequeno Monstro.

Divertimento para pequeno monstros. Edición do 13 de outubro de 2000 emitida por Radio Fene.
Locución e ideias: Ana Santiago (Lucecú) e Pequeno Monstro.
Selección musical: Pequeno Monstro.
Textos: Pequeno Monstro.

Descargar o programa

Nenhum comentário:

Related Posts with Thumbnails