Colabora na autogestom!

Triodos Bank: ES06-1491-0001-2120-2936-2023

Titular: Associaçom Cultural OPAíí!! [Ondas Para Ativaçom da Informaçom Independente]

10 maio, 2006

Imaxes do III Conspirando por unha radio libre (13/04/2006)


Aqui estám algumhas fotos do IIIº Conspirando por umha Rádio Livre, algumhas estám algo.... bom, mais ou menos como transcurriu a festa ;) de arriba a abaixo e de abaixo arriba.
Lembrade que para ver a foto ampliada, tedes que fazer Click sobre ela.

Todo estaba preparado para que a festa comeza-se, os preparativos e a decoraçom estabam listos, com um pouco de retraso, que é o que fai que ainda tenhamos mais ganas de entrar.
Prendimos as caixas luminosas e dimos a entrada ao público para que okupase o local e o convertise em seu proprio.
Os primeiros em subir ao cenário, fôrom "A Sociedad Protectora del Hombre Mono + Boy Elliot". Começarom por separado, pero vesse que juntinhos estabam melhor.
Os presentadores da noite, as persoagens da Radio Novela "Paissom de Ganhanes" retrasmitindo em directo para toda a comarca.
Depois subiriam a animar a festa e fazer-nos quedar com ganhas de mais, "Os Tres Trebóns e o Vendaval do Rosal".
Alguem queria saber como soaba isso de Ranchera-Punk, e creo que quedou bem clarinho, festa, baile e berros.
A mesa com o Material Filispiniano.
Ainda estades a tempo de conseguir camisolas, chapas, cd's, pegatas, etc. Tambem podedes ver nesta foto ao machacas das entradas ;) , e a duas rapazas mercando algo, cousa que deberiades fazer tod@s @s que puidesedes.
A Belarmina e o seu moço, tambem forom presentadores por um dia, e inclusso intentarom actuar ;) tiberom a sua gram oportunidade e houbo quem os confundiu com os Strutter.
A IV Gerra Mundial sorprendeu-nos a tod@s, tocarom moi pouquinho, quedando-nos com moitas ganas de voltar a escoitalos.
E grazas a que a IV Guerra Mundial, actuou pouco tempo, tibemos a ocassom de ver a actuaçom sorpresa dos Breakers, tambem foi um espectáculo case incrivel, e que deixou (como podedes ver na foto) a moit@s alucinad@s.



E como agasallo especial, temos aquí, queridos amigos, un vídeo da IV Guerra Mundial. Correspóndese có principio do seu concerto, coa canción Síndrome de Diógenes. Disfrutádea!!

Lembrade que ainda estades a tempo de apotar algo à Rádio FilispiM mercando o material que temos. A pantasma que aparece na foto nom é mala, impresiona, mas ainda assim, podedes achegar-vos sem medo.
Os Strutter eram o último grupo da noite, deronno todo e houbo quem os grabou em video a umha mam, mentras que, ao mesmo tempo, com a outra bebia umha cerveja, e todo isto com os olhos fechados, e que nas festas filispinianas pasa de todo.
Os Dj's Automatas Beat montarom moita moita festa, pero sobre todo fixerom que nos quedaramos com ganhas de mais, vinham preparados com todo o material e nom lhes deu tempo nem de quitar o buzo.
Tanto @s filispinianos coma o público, quedamos satisfeit@s e preparad@s para voltar com ganas o ano que vem, algumhas vos reconheceredes nestas fotos, e outr@s seguro que nom vos queredes reconhecer.

Um saudo a tod@s e grazas por fazer a festa.

5 comentários:

Anônimo disse...

Nom foi sem tempo o de ponher as fotos do Conspirando

Anônimo disse...

Las fotos si que están un poco borrosas pero reflejan fielmente como recuerdo la fiesta :D y me encantan los comentarios...

Nos lo pasamos genial...al por el IV Conspirando!!!!

Fátima_Spanglish

Anônimo disse...

Que tipo de bebida ou sustancia tomou o/a cámara?
Que significa ese obxecto rodante non identificado?
Que fai toda esa xente drogada mirando?
Viva o "Conspirando"!!!

Pequeno Monstro:)

Anônimo disse...

Olá a tod@s¡
As fotos moi chulas (máis vale tarde que nunca); a festa máis aínda....pasámolo moi ben¡
Esperando o IV Conspirando....
Grazas ao Colectivo Opaíí e a Rádio Filispim por estas ondanadas de aire fresco para a nosa comarca.
Así dá gusto....

Anônimo disse...

BOAS
eh aver pasei por aqui de paseito e a saber se ides contestar á miña dúbida.

imos aver hai aluna pagina ou algun sitio pa descargar algunha sesion dos automata beats, pícome a curiosidade, nunka vinos nin nada pero quero oirlos se é que hai algo por ahi

SAUDOS E A SEGUIR COA RADIO

Related Posts with Thumbnails